اکبریپور، اسماعیل (1393). بررسی روابط استراتژی سازمان، مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد سازمانی. پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان.
دنیوی، علی؛ قربانپور، سجاد (1392). مدیریت کیفیت جامع و تعالی سازمانی در صنایع غذایی. دومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستمها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجفآباد.
صلاحی، محمود (1392). مدل تعالی سازمانی شهرداری تهران. معاونت برنامهریزی توسعهی شهری و امور شوراها.
فقیه، نظامالدین؛ جعفری زوج، سید مجتبی؛ ابطحی، نجمه (1387). خودارزیابی در فرآیند سرآمدی کیفیت بنیاد مدیریت کیفیت اروپایی. تهران، انتشارات آفتاب.
کاظمی، مصطفی؛ رحیمنیا، فریبرز؛ ابوی طرقبه، صدیقه (1392). بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانهای کارآفرین. دومین همایش بینالمللی مدیریت و کارآفرینی.
هاشمی، مریم (1386). مدیریت کیفیت جامع و مهندسی مجدد و بهرهگیری از ترکیب مدیریت کیفیت جامع و مهندسی مجدد در بهبود بازسازی سازمانی. پایاننامهی کارشناسی ارشد.
Calvo-Mora, A., Picón-Berjoyo, A., Ruiz-Moreno, C., & Cauzo-Bottala, L. (2014). Contextual and mediation analysis between TQM critical factors and organisational results in the EFQM Excellence Model framework. International Journal of Production Research, 53(7), 2186-2201.
Calvo-Mora, A., Picón, A., Ruíz, C., & Cauzo, L. (2013). Soft-hard TQM factors and key business results. WSEAS Transactions on Business and Economics, 10, PP: 14–23.
Klefsjo, B., Bergquist, B., & Garvare, R. (2008). Quality management and business excellence, customers and stakeholders. The TQM Journal, 20(2), 120-129.
Zehir, C., Ertosun, Ö. G., Zehir, S., & Müceldilli, B. (2012). Total quality management practices’ effects on quality performance and innovative performance. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 41, 273-28