حکمت نیا، حسن، موسوی، میرنجف(1386). سنجش میزان و عوامل موثر بر رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهرداری، یزد.
دیواندری، علی و دلخواه جلیل،(1384).تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری واندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک ملت براساس آن، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، شماره 37.
رفیعیان، مجتبی، عسکری زاده، زهرا، عسکری زاده، محمد(1387). ارزیابی میزان کیفیت مجتمع های سکونتی با تاکید بر رویکرد رضایتمندی در محله نواب، تهران.
رفیعیان، مجتبی، خدایی زهرا(1388). بررسی شاخص ها و معیار های موثر بر رضایت مندی شهروندان از فضاهای عمومی شهری، فصلنامه راهبرد، سال هجدهم، شماره 53.
رجب صلاحی، حسین(1381). ساختار حکومت محلی و چالشهای تجربی، انتشارات سازمان شهرداریهای کشور، تهران.
سلمانی مقدم، محمد، پور قیومی، حسین، قنبری، محمد(1391). سنجش رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری، چهارمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری، فارس.
غفاری، غلامرضا. جمشید زاده، ابراهیم(1390). مشارکت های مردمی و امور شهری ( بررسی موانع و مشکلات و راهکارهای توسعه مشارکت های مردمی)، تهران.
قربانی، محمد، حیدری کمال آبادی، رضا، کریمویی، حمید رضا(1389). ارزیابی رضایت شهروندان مشهد از خدمات شبکه اتوبوسرانی شهری، مشهد پژوهی، سال سوم، شماره 4.
محمدی، اصغر، خدارحیمی، سیامک(1385). بررسی وضعیت ارائه خدمات عمومی و بهینه سازی آن از دیدگاه شهروندان شیرازی، شهرداری شیراز.
نقدی، اسدالله(1386).حاشیه نشینی و اسکان غیر رسمی(جهان چهارم).فن آوران، همدان.
نظری، نورالدین(1391). بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری، اشنویه.
نوری کرمانی، علی، رضایی، علیاکبر، بااوش، مهین (1391).عوامل موثر بر اثربخشی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران در ایجاد رضایتمندی شهروندان(مطالعه موردی منطقه یک شهرداری تهران)، نمایشگاه الکترونیک پژوهش و نو آوری، تهران.
Marcomm Works(2012). La la biche county 2011 Satisfaction Survey On Line Questionnaire Results, Edmonton.
Mokhlis,S. Yaleakho,A. Mamat,I.(2011). Municipal Service Quality And Citizen Satisfaction In Southern Thailand, Journal of Public Administration And Government, V1, NO1, Thailand.
Montalvo, D. (2009). Citizen Satisfaction with Municipal Services,
Americas Barometer Insights: No.14.
The Research Bureau (2005). Citizen Satisfaction with Municipal Services and Quality of Life in Worcester, Center for Community Performance Measurement, Worcester.
The Research Bureau (2004). Citizen Satisfaction with Municipal Services and Quality of Life in Worcester, Center for Community Performance Measurement, Worcester.