افشار، زنجانی؛ ابراهیم و نوذری، سودابه (1383). مدیریت دانش و چونوچرایی دربارهی آن. فصلنامه کتاب، شماره 15.
حسن زاده، محمد (1386). مدیریتدانش، مفاهیموزیرساختها، تهران: انتشارات کتابدار.
حسن زاده، محمد (1388). مروریبرپیوندمدیریت دانشباعلومارتباطاتدر مدیریتدانشوعلوم اطلاعات:پیوندهاوبرهمکنش، تهران: کتابدار.
داونپورت، تامس اچ و پروساک، لارنس (1379). مدیریتدانش. ترجمۀ حسین رحمان سرشت. چاپ اول، انتشارات طراحی مهندسی و تأمین قطعات خودرو ایران (ساپکو)، واحد آموزش.
سئونگ هی، کیم (1380). نقشمتخصصاندانشدرمدیریتدانش. ترجمه آتش جعفرنژاد. گزیده مقالات ایفلا 99، (بانکوک: 20-28 اوت1999)، تهران، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، 1380، ص 89-90.
موسوی، عباس (1384). مدیریت دانش. مجلهاصلاحوتربیت، 46، 12-23.
Abou-Zeid, E. S. (2003). Developing Business Aligned Knowledge. Knowledge management: Current issues and challenges, Igi Global, Hershey, PA, 156.
Caricola, R., & Grimaldi, M. (2011). Knowledge and human capital management tools: a case study. International Journal of Services Sciences, 4(1), 100-115.
McCall, H., Arnold, V., & Sutton, S. G. (2008). Use of knowledge management systems and the impact on the acquisition of explicit knowledge. Journal of Information Systems, 22(2), 77-101.
Oz, E., Appolloni, A., Mavisu, M., & Ozeren, E. (2014). Knowledge management practices of manufacturing firms: a study from the Turkish Aegean Free Zone. International Journal of Intelligent Enterprise, 2(2-3), 169-195.
Pastor, I. (2011). Organizational culture factors that can influence knowledge transfer. EIRP Proceedings, 6.
Pastor, I. (2011). Organizational Culture Factors That Can Influence Knowledge Transfer.The 6th Edition Of The International Conference European Integeration Realities And Perspectives. Journal Of Globalization And Cultural Diversity, 661-667
Prahalad, C. K., & Hamel, G. (1990). Core competency concept. Harvard Business Review, 68(3): 64.
Wickramasinghe, N. (Ed.). (2007). Knowledge-Based Enterprise: Theories and Fundamentals: Theories and Fundamentals. Igi Global