الف. فارسی
ترازنامه انرژی سال 1394، (1396).
خشاییپور، م و دیگران (1392)، تدوین جدول ضرایب انتشار آلایندگی (خودروهای سواری شخصی بنزین سوز ساخت داخل در شهر تهران).
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، پژوهشکده محیطزیست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتیدرمانی تهران (1392)، مرور ساختاریافتۀ مطالعات انجامشده در ایران در خصوص آلودگی هوا. قابل بازیابی به نشانی www.insf.org.
عقیدی خیرآبادی، س (1397)، تحلیلهای زیستمحیطی مرتبط با مدهای حملونقل و اقدامات مدیریت ترافیک(No. TTRC_13-2-8_97-09_1) ، مرکز تحقیقات حملونقل و ترافیک دانشگاه شیراز.
قنبری فرد، رضیه (1394)، مدلسازی تأثیرات جریانهای ترافیکی بر آلودگی هوای شهر شیراز، فصلنامه علمی – پژوهشی علوم محیطی، دوره 15 شماره 1.
ب. انگلیسی
Barlow, T. J., & Boulter, P. G. (2009). Emission factors 2009: Report 2- a review of the average speed approach for estimating hot exhaust emissions. (p. 72). Department of Transport.cleaner fuels and vehicles 4 Chris Parkin.
Bellés, B. B., Agostini, A., Carrese, S., Lelli, M., Negrenti, E., & Parenti, A. (2006, May 18). TEE 2005: an advanced software tool for the modelling of direct impacts of transport system. 1, 713–721. https://doi.org/10.2495/AIR06071
Mario Keller, Matzer, C., Wüthrich, P., Notter, B., & Hausberger, S. (2017). HBEFA Version 3.3. Retrieved from MKC Consulting GmbH, Distelweg website: http://www.hbefa.net
Marsden, G., & Bell, M. C. (2001). Road Traffic Pollution Monitoring and Modelling Tools and the UK National Air Quality Strategy. Local Environment, 6(2), 181–197. https://doi.org/10.1080/13549830120052818
North, R., & Hu, S. (2012). A Decision Support System for Reducing CO2 and Black Carbon Emissions by Adaptive Traffic Management. Retrieved from www.carbotraf.eu
Smit, R., Smokers, R., & Rabé, E. (2007). A new modelling approach for road traffic emissions: VERSIT+. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 12(6), 414–422. https://doi.org/10.1016/j.trd.2007.05.001
UK National Atmospheric Emissions Inventory. (n.d.). Retrieved from 1397 website: http://naei.beis.gov.uk/